5 Tips about win90 You Can Use Today

Wiki Article

این هیجان و جذابیت چنان زیاد است که اصلا متوجه گذر زمان نخواهید شد.

پوشش کامل بازی ها : جامعیت موجود از برقراری۱۷ رشته ورزشی مشخثص می باشد ولی باید این را بدانید که برای هر مسابقه قادر هستید بیش از ۳۰۰ مورد شرط بندی در اختیار داشته باشید.

این سایت را به کسانی که نمی خواهند هویتشان ملموس و آشکار باشد توصیه می کنیم.

با تمام این مسائل، علی رغم این که وین ۹۰ در مقایسه با بیشتر سایت‌های ایرانی عملکرد بهتری دارد، اما هنوز به آن سطح از بلوغ نرسیده که بخواهیم آن را به طور قطع در مقام یک سایت معتبر و عالی به شما معرفی کنیم.

از جمله نقاط قابل بهبود سایت وین نود می‌توان به این موارد اشاره کرد:

شماره تماس پشتیبانی دفتر در داخل یا خارج از کشور : ندارد

بررسی های انجام شده بر روی این سایت نشان می دهد که روز به روز بر تعداد کاربرانش اضافه می شود و استقبال های فراونی از آن شده است.

به طور کلی بخش پشتیبانی از جمله مواردی است که برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است. اما متأسفانه بیشتر سایت های اینترنتی در این مورد با مشکلات اساسی مواجه هستند و عدم امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربر یکی از مهم ترین نقاط ضعف سایت های اینترنتی ایرانی است.

من بعد از مدت ها متوجه شدم اکثر این سایت ها اگر توش ببازی خب هیچ اگر چند سری پشت هم ببری و درخواست بزنی، دیگه پولت رو بالا میکشن قبل از اینکه حتی هنون پولی که اوردی توشون رو برداشت بزنی.

شماره تماس پشتیبانی دفتر در داخل یا خارج از کشور : ندارد

برای افزایش موجودی کارت به کارت در سایت وین ۹۰ یک شماره کارت در اختیار شما قرار می دهد تا با واریز پول به این شماره و ارسال چهار رقم پایانی کارت به بخش پشتیبانی منتظر واریز پول به حساب کاربری خود باشید.

از طرفی انتظار می رود حداقل های سایت های دارنده لایسنس بین الملی را در سایت رعایت کند

توجه داشته باشید که برای دانلود برنامه مربوطه قرار نیست حجم زیادی را صرف کنید و تنها با چند مگ می توان این برگ برنده را در اختیار win900 داشت!

ولی متأسفانه مشاهده می‌کنیم که وین ۹۰ در این بخش هم با کاستی هایی مواجه است و از سرعت پاسخگویی بسیار پایینی برخوردار می باشد.

Report this wiki page